Scherpenisse

Eerste bewonerscommissie
5 December 2016 was het dan zover . De primeur voor het eiland Tholen de eerste officiƫle bewonerscommissie is een feit. In aanwezigheid van de meeste bewoners van sassegrave onder het genot van een lekker kopje koffie met( hoe anders kan het ook) een warm stuk banket letter, werd onder het toeziend oog van de rayon en gebiets consulent het officiƫle convenant getekend tussen de huurdersbelangenvereniging samen sterk en het nieuwe bestuur van de bewonerscommissie Sasegrave die bij de oprichting bestaat uit twee bestuurs leden ,namelijk de voorzitter Harry van Herpen en penning meester Adrie Kloet. Het nieuwe bestuur kreeg uit handen van de gebiets consulent Frans van Engelen een mooie bos bloemen overhandigt. Na nog een lekker kopje koffie werden er al een aantal misstanden naar voren gebracht door het nieuwe bestuur waar de medewerkers van stadlander gelijk mee aan de slag konden gaan.
14-12-2016